Cesta: Titulní stránka > Radnice
Příjem žádostí a dalších podání
Kde lze podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání a obdržet rozhodnutí
Městský úřad přijímá stížnosti a jiná podání ve smyslu vládní vyhlášky č. 150/1958 Ú. l., o vyřizování stížností, oznámení a podnětů pracujících.
Stížnosti a jiná podání lze činit:
ústně:
- Osobně nebo telefonicky na příslušném odboru městského úřadu. Takto učiněné stížnosti a jiná podání vyřizují volení zástupci, vedoucí zaměstnanci i ostatní zaměstnanci v rámci své působnosti dané zákonem o obcích a Organizačním řádem Městského úřadu Jemnice. O těchto podáních se nevede záznam.
PÍSEMNĚ:
- Zasláním poštou na adresu: Městský úřad Jemnice, Husova 103, 675 31 Jemnice.
- Osobním předáním přímo na podatelně Městského úřadu Jemnice, Husova 103, 675 31 Jemnice, úřední hodiny:
Po 7:00 - 11:30 12:15 - 17:00
Út 7:00 .11:30 12:15 - 15:00
St 7:00 - 11:30 12:15 - 17:00
Čt 7:00 - 11:30 12:15 -15:00
Pá 7:00 - 11:30 12:15 -14:45
- Osobním předáním na příslušném odboru.
- Faxem na číslo 568 450 877.
- E-mailem: epodatelna@mesto-jemnice.cz
Písemné stížnosti a jiná podání jsou zapsány v souladu se spisovým řádem na podatelně městského úřadu. Dle svého charakteru jsou tajemníkem přiděleny na jednotlivé odbory k vyřízení. Příslušný pracovník tyto vyřídí ve lhůtě 30 dnů ode dne podání. Za jejich včasné a řádné vyřízení odpovídá vedoucí odboru.
Petice se podávají pouze písemně, způsobem, který je výše uveden a musí obsahovat náležitosti podle zák. č. 85/1990 Sb., o právu petičním.